04.10.2017

Projekty mniejsze i większe

Na przestrzeni ostatnich miesięcy nasza firma zrealizowała kilka projektów.

O czym już wcześniej informowaliśmy, nasza firma wykonała projekt na terenie magazynu Prosche w Sachsenheim. Prace zakończyły się w planowanym terminie, a system niemieckiej firmy ABERLE spisuje się bez zarzutów.

Nasza ekipa pojawiła się także na terenie fabryki ADIENT w Świebodzinie. We współpracy z hiszpańską firmą Autelec Technologia prowadzone były prace nad budową nowej linii lakierniczej siedzeń samochodowych amerykańskiego producenta, który rocznie dostarcza swoje produkty dla ponad 25 milionów nowych samochodów. Pracownicy brali udział przy wykonaniu systemów VBH (przygotowanie powierzchni metalowej do malowania), KTL (malowanie kataforetyczne) oraz pieca.

W fabryce koncernu Volkswagen we Wrześni ukończone zostały prace nad modernizacją systemu KTL dla modelu transportera Crafter. System został wzbogacony o wyspecjalizowaną jezdną dyszę pompującą farbę, co ma zapewnić jeszcze większą jakość pokrycia karoserii samochodu. Jest to innowacyjne urządzenie dostarczone na specjalne zamówienie przez firmę EISENMANN.

Inne projekty zrealizowane w tym czasie to m.in. modernizacja systemu VBH w zakładzie BMW w Lipsku, remont instalacji elektrycznej podnośników nożycowych dla wózków Vario Shuttle również w BMW Lipsk, modernizacja prasy filtracyjnej w Prosche Zuffenhausen, budowa szaf i pulpitów sterujących dla lokalnych zakładów produkcyjnych.

W tym miesiącu wystartują prace związane z remontem piły SMS-MEER na Wydziale Ciągłego Odlewu Miedzi w Hucie Miedzi Legnica. Nasza spółka odpowiedzialna jest za demontaż instalacji elektrycznej, jej konserwację i ponowne połączenie. Huta Miedzi Legnica jest częścią KGHM SA, światowego lidera w branży górniczej, wydobywającego złoża miedzi na trzech kontynentach (Europa, Ameryka Północna i Ameryka Południowa). To kolejny z projektów realizowany na terenie legnickiego zakładu hutniczego. Wcześniej wykonana została m.in. modernizacja instalacji elektrycznej węzła do odlewania anod na Wydziale Rafinacji Ogniowej Miedzi.